Site SEO Analiz Performansı

Web sitenizin SEO açısından nasıl performans gösterdiğini görmek için Google Analytics’ten alabileceğiniz birçok farklı veri var. SEO çabalarınızın performansını ölçerken doğru yöne gittiğinizi anlamanıza yardımcı olabilecek metrikler şunlardır:

Kanal Toplama – Organik trafiğiniz ücretli arama, yönlendirme trafiği, sosyal medya veya e-posta pazarlaması gibi diğer kanallarla nasıl karşılaştırılır?
Ortalama Konum – Belirli bir arama sorgusu için web sitenizin ortalama SERP sıralaması nedir?
TO – Web siteniz SERP’deki belirli bir arama sorgusu ve ilgili arama sorgusu için TO’da (tıklamaların toplam gösterimlere bölümü) nasıl bir izlenim aldı?
Dönüşümler – Diğer kanallara kıyasla kaç dönüşüm var? Dönüşüm oranı nedir?
Davranış – Organik ziyaretçiler için hemen çıkma oranı nedir? Ziyaret başına sayfa ziyaret oranı ve web sitesinde geçirilen ortalama süre nedir?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir