Web sitenizin SEO açısından nasıl performans gösterdiğini görmek için Google Analytics’ten alabileceğiniz birçok farklı veri var. SEO çabalarınızın performansını ölçerken doğru yöne gittiğinizi anlamanıza yardımcı olabilecek metrikler şunlardır:
Kanal Toplama – Organik trafiğiniz ücretli arama, yönlendirme trafiği, sosyal medya veya e-posta pazarlaması gibi diğer kanallarla nasıl karşılaştırılır?
Ortalama Konum – Belirli bir arama sorgusu için web sitenizin ortalama SERP sıralaması nedir?
TO – Web siteniz SERP’deki belirli bir arama sorgusu ve ilgili arama sorgusu için TO’da (tıklamaların toplam gösterimlere bölümü) nasıl bir izlenim aldı?
Dönüşümler – Diğer kanallara kıyasla kaç dönüşüm var? Dönüşüm oranı nedir?
Davranış – Organik ziyaretçiler için hemen çıkma oranı nedir? Ziyaret başına sayfa ziyaret oranı ve web sitesinde geçirilen ortalama süre nedir?