SEO VE SEM Farkı

Arama motoru pazarlamacılığı (SEM), yatırım getiriniz (YG) için optimize etmeye değer yüksek performanslı anahtar kelimeler bulmanıza yardımcı olabilir. Organik trafiğinizin artmasını beklemek yerine bir AdWords kampanyası başlatabilirsiniz. Bu, kullandığınız anahtar kelimeler arasında en yüksek potansiyele sahip kelimeleri belirlemenizi sağlar.

Google ADS sayesinde hangi kelimelerin dönüşüm sağladığına karar verebilir ve o kelimelere odaklanabilirsiniz. Hiç zaman kaybetmeden trafiğinizi ve organik trafik üzerinden gelen ziyaretçilerden elde ettiğiniz geliri artırabilirsiniz. Ancak hedefleyeceğiniz anahtar kelimeleri bulamıyor ve SEO çalışmalarınızı başlatamıyorsunuz. Bu kelimelere kesinlikle AdWords bütçenizi düşürmeyin ve bu kelimeleri hedeflemekten vazgeçmeyin. Bu iki kanalı bir arada kullanmak daha iyi olur.

İyi SEO, Kalite Puanınızı artırır ve Google Ads kampanyalarınıza yardımcı olur. Bu, tıklama ve kampanya başına genel maliyetlerinizi düşürür ve başarı şansınızı artırır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir