SEO Ve Optimizasyon Kuralları

H2 etiketi, sayfanız için altyazı oluşturan etikettir. Bu nedenle bu etiketin kullanımı da oldukça önemlidir. Makalenin çevirilerini gösterdiği için indeksleme aşamasında dikkat çekeceği kesindir. Bu durumda isterseniz kullanmayınız. Biliyorsun. Sayfada 4 defadan fazla kullanmadığınızdan emin olun.

Arama motoru optimizasyonu için URL’leri belirtin.

Belki ilk defa görecek olanlar olacaktır ama linkler için adres oluşturma süreci çok önemlidir. Özetle, Google aptal bir sistemdir. Okuduğunu anlamak için açıklama yapmak zorundasın. Bu durumda bir link oluşturursanız, title=”google seo nasıl çalışır”ı açıklarsanız sonuç sizin ve web siteniz için olumlu olacaktır.

Fotoğraflarınızda alt=”” oluşturun.

Başka bir açıklama sistemi de fotoğraflar içindir. Google resimlerinize baktığında, neler olup bittiğini anlaması için bir yol haritası çizmeniz gerekir. Anlaşılması için görsellerin üzerinde alt=”” sembolünü oluşturmalısınız. Örneğin bir Google SEO görseli alt=”Ankara Arama Motoru Optimizasyonu” olarak tanımlanabilir.

Geri bağlantılar kazanın.

Sözde geri bağlantı, başkalarının web sitenizin adresini yayınlamasıdır. Sadece aptal sitelerden ve değişim sitelerinden geri bağlantı almak sitenize yarardan çok zarar verir. Bu alanda bağlı olduğunuz benzer web sitelerinden linkler alırsanız, bunların çok faydalı olduğunu daha net görebilirsiniz. Hiç şüphe yok ki düşük kaliteli sitelerden link alırsanız daha sonra zararını hissedeceksiniz.

Kaliteli bir SEO için yukarıdaki konulara dikkat etmelisiniz. Bir SEO şirketi ile çalışıyorsanız, lütfen sayfanıza sağ tıklayarak ve sayfa kaynağından alıntı yaparak yukarıdaki SEO ipuçlarını okuyun. Bahsettiğiniz özellikler mevcut değilse, şirket veya kişi ile görüşün ve bunları satın almanız gerektiğini belirtin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.