SEO Ve Anahtar Kelime Rekabeti

Anahtar kelimeler, SEO stratejiniz için çok önemlidir. Bu nedenle, analitik bir yaklaşım kullanmalısınız. Önce potansiyel ziyaretçiyi düşünün. Neyi araştırıyor, ne istiyor? Sayfanızı yüzlerce farklı terim için optimize edebilirsiniz. Bu nedenle, çok özel sorgular seçmeli ve neyi optimize edeceğimize karar vermemiz gerekiyor.

Dikkate alınması gereken üç önemli şey vardır: tekrar, rekabet ve alaka düzeyi.

Anahtar kelime araştırması, KAH (anahtar kelime hacmi), sıklık (insanların bir şeyi ne sıklıkla aradığı) ve rekabet (piyasanın ne kadar rekabetçi olduğu) arasındaki ilişkidir. AKH, hangi anahtar kelimelerin en fazla potansiyele sahip olduğunu ve hangilerinin web sitenize hedefli trafik çekmenize en çok katkıda bulunacağını belirlemenize yardımcı olur.

Bir AKH araması yaparken çoğumuz hedeflememiz gereken anahtar kelimeyi aramıyoruz. Amaç, oluşturduğumuz içeriği tanımlayan önemli anahtar kelimeler eklemektir. Bu bizi arama motorlarında daha görünür kılacak ve hedef anahtar kelimelerimize daha fazla katkı sağlayacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir